Digitalni priručnik “U školske klupe bez puno muke”

Ovaj priručnik osmišljen je od strane logopeda, psihologa, pedagoga i učitelja kako bi pomogao roditeljima djece polaznika prvog razreda. Svaki stručni suradnik dao je pregled najčešćih problema s kojima se susreću mali prvašići i njihovi roditelji, ali naglasio važnost određenih vještina koje olakšavaju posao učiteljima i svim djelatnicima škole.

Pet savjeta za bolje razumijevanje pročitanog teksta – besplatni materijal

Svima nam je jasno kako čitanjem usvajamo znanje, a kako bi ga usvojili spontano i bez problema, važna nam je dobra tehnika čitanja koja zahtijeva vježbu i ustrajnost. Djeca u nižim razredima osnovne škole vježbaju tehnike tečnosti i točnosti čitanja, a vrlo često se čitanje u školi provjerava upravo kroz čitanje s razumijevanjem.

Prve riječi – kada se javljaju i što ako ih nema?!

Kada gledamo jezično-govornu razvojnu liniju, prve riječi sa značenjem obično se pojavljuju između 10 i 15 mjeseci djetetova života. Prve riječi najčešće su vezane uz kontekst i djeca ih koriste u točno određenim situacijama.

Božićna potraga za darovima

Nestašni vilenjak Uškić odlučio se našaliti s tobom. Sakrio je tvoje darove i ostavio tragove. Tvoj zadatak je pratiti tragove, rješavati zadatke i doći do darova koje je sakrio. Sretno!

Tonko i Pia Mia igra prostornih odnosa

Društvena igra prostornih odnosa

Prijedlozi su nepromjenjive vrste riječi koje označavaju odnos između bića, stvari i pojava. Prvi prijedlozi koje dijete usvaja su „u“ i „na“. Prostorna svjesnost se kod većine djece razvija spontano, no neka djeca imaju poteškoća u njihovom razumijevanju i usvajanju te im je stoga važno osigurati i ponuditi dodatne poticaje kroz vježbe kako bi ih lakše usvojila.

Besplatni materijal – Čitanje s razumijevanjem i zadaci za djecu s disleksijom

Čitanje s razumijevanjem zauzima velik dio školskog gradiva u razrednoj nastavi. Zašto nam je ono toliko važno? Djeca u prvom i drugom razredu osnovne škole usvajaju tehniku čitanja i uče čitati. Zato nam je važno da ono što pročitaju razumiju te mogu prepričati. Čitanje s razumijevanjem temelj je za daljnje školovanje. U prvim razredima djeca uče čitati, a kasnije čitaju da bi učili.

Pismo dječaka s disleksijom učiteljima

Povodom vašeg dana odlučio sam vam napisati jedno pismo. Ja sam Marko, ali siguran sam da pišem u ime svih učenika koji se svakodnevno nose s disleksijom. Volio bih vam dati nekoliko savjeta vezanih uz mene, moju disleksiju i kako mi možeš pomoći!

Savjeti za roditelje djece s disleksijom

Roditeljima, ali i obitelji djece s disleksijom svakodnevne rutine i obveze ponekad predstavljaju velik napor i probleme. Teškoće u organiziranju vlastitog vremena i prostora, često zaboravljanje i gubljenje stvari samo su neki od problema s kojima se susreću osobe s disleksijom.